افسانه ۲۷ :#تجربه کاربری ، همان کاربردپذیری است.

مطالعه سایر افسانه ها : http://www.uxcom.ir/category/ux-myths

 

طراحی برای تجربه کاربری ، چیزی فراتر از آنست که محصولی را قابل استفاده ( usable ) بسازیم.

کاربردپذیری برای آنست که بتوان به کاربر این اجازه را داد که به راحتی به اهدافش در سرویس یا محصول برسد و مشکلی در استفاده از محصول نداشته باشد… اما طراحی تجربه ، یعنی طراحی تجربه ای لذت بخش و معنا دار… یعنی طراحی محصول به شیوه ای که کاربر از آن لذت ببرد و حتی آنرا بخشی از زندگی خود کند.

 

توضیحات بیشتر درباره طراحی تجربه کاربری :

About احسان موسوی

احسان موسوی :: طراح تجربه کاربری

2 comments on “افسانه ۲۷ :#تجربه کاربری ، همان کاربردپذیری است.

  1. با سلام
    مطلب جالبی بود. منتها ظاهرا در ترجمه عبارت «myth» اشتباه کردید. این واژه دو معنی اصلی دارد. اول یبه معنای «افسانه» یعنی داستان قدیمی و دومی «باور نادرست» است. به نظرم عبارت «باور نادرست ۲۹» به مراتب رساتر و معنادارتر از «افسانه ۲۹» است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *